20 Μαΐ 2014

Η πρώτη φορά του Σταύρου Θεοδωράκη τελικά ήταν δεύτερη

20 Μαΐ 2014 , 9:22 π.μ.


Κατηγορήθηκε και από τους ίδιους τους υποστηρικτές του "Ποταμιού" ως προσβλητική για τις γυναίκες, κακόγουστη, με διεστραμμένο χιούμορ.

Ο λόγος για τη διαφήμιση του εν λόγω τηλεμορφώματος, που γυρίστηκε για τις Ευρωεκλογές. Όπου μια νεαρή κοπέλα μιλάει στο φακό για το πόσο σημαντική πρέπει να είναι η "πρώτη της φορά", ότι "δεν πρέπει να είναι με τον οποιονδήποτε" και ότι "είναι εκείνη η στιγμή όπου από κορίτσι γίνεσαι γυναίκα". Για να καταλήξει στο ότι τόση ώρα δεν μιλάει για την πρώτη ερωτική της επαφή, αλλά για την ψήφο στον Σταύρο Θεοδωράκη.





Όποια κι αν είναι όμως η άποψη για την αμφιλεγόμενη αισθητική της διαφήμισης, η κριτική δεν πρέπει να ασκείται στον Θεοδωράκη και στο επικοινωνιακό επιτελείο του, αλλά μάλλον στο επιτελείο του... Μπάρακ Ομπάμα.

Και αυτό γιατί η διαφήμιση του "Ποταμιού" είναι κλεψιτυπία του αντίστοιχου προεκλογικού σποτ των Δημοκρατικών για τις προεδρικές εκλογές του 2012 στις ΗΠΑ. Και όπως κάθε απόπειρα τυφλής αντιγραφής της τάδε εξυπνάδας που ανακαλύψαμε στην Εσπερία για να την παρουσιάσουμε ως κάτι πρωτότυπο στους ιθαγενείς, το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι στην καλύτερη περίπτωση επιφανειακό. 





Η φρεσκάδα και η πρωτοτυπία αυτής της τηλεοπτικής φούσκας των μεγαλοκαναλαρχών δεν έχει πάψει να μας εκπλήσσει από την πρώτη στιγμή.
Κοινοποιήστε το στο..
 
Υποσέλιδο
Κορυφή